Wsparcie serwisowe

W ramach serwisu dostarczamy urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta .Prowadzimy profesjonalny serwis. Nasi wysoko wykwalifikowani technicy posiadają długoletnie doświadczenie potwierdzone certyfikatami technicznymi Konica Minolta dające gwarancje najwyższej jakości serwisu .

Zapewniamy szybki serwis gwarancyjny i pogwarancyjny instalowanych urządzeń. Na zgłoszenie serwisowe reagujemy w ciągu od 3 h(w przypadku umów dzierżawy) do 24 h(w przypadku pozostałych zgłoszeń) .

Oferujemy umowy dzierżawy , które przerzucają na nas odpowiedzialność za prawidłowe i bezawaryjne funkcjonowanie urządzeń.

W zamian za comiesięczne opłaty wyliczone za wykonywane kopie, dokonujemy bezpłatnych przeglądów i napraw urządzeń,gwarantujemy sprzęt zastępczy , bezpłatnie dostarczamy materiały eksploatacyjne, części zamienne .

Nadzorujemy terminy wymian pakietów eksploatacyjnych oraz przeglądów. Dzięki temu nie musisz już pilnować i martwić o niezawodne działanie swoich urządzeń.
Do zadań naszej ekipy serwisowej m.in. należą:

  • usuwanie awarii w najkrótszym możliwym czasie w miejscu ich
  • użytkowania lub w siedzibie serwisu
  • zabezpieczenie magazynowe części i podzespołów oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego działania urządzenia
  • informowanie o stanie technicznym pod kątem dalszej eksploatacji
  • sprawdzenie stanu technicznego podzespołów
  • planowanie wymiany zużywających się części i materiałów
  • szkolenie umiejętności personelu obsługującego urządzenie
  • służenie radą i pomocą przy problemach powstałych w związku z użytkowaniem urządzeń
  • bezpłatne porady przy doborze i zakupie nowych urządzeń zgodnie z zapotrzebowaniem

Niezawodny serwis i doskonale wykwalifikowany personel techniczny posiadający wieloletnią praktykę to podstawa naszego sukcesu. Nasi klienci wiedzą, że kupując urządzenie, uzyskują jednocześnie dostęp do najlepszego serwisu i nie będą mieć żadnych problemów z jego użytkowaniem.
Co jeszcze wyróżnia nas spośród wielu firm naszej branży?
Obsługujemy całą gamę urządzeń biurowych marki Konica Minolta . Jaką korzyść może z tego mieć Twoja firma? Jeśli posiada urządzenia różnych marek, nie ma wygodniejszej formy serwisowania, niż wezwanie jednej firmy do obsługi wszystkich urządzeń. Pozwala to nie tylko uzyskać wszechstronną i profesjonalną pomoc, ale również obniżyć koszty świadczonych usług.

Zapewniamy:

  • czas reakcji serwisu – maksymalnie 3 godziny
  • w razie konieczności udostępnienie urządzenia zastępczego
  • dostęp do najnowszych materiałów z zakresu obsługi najwyższej jakości usługi
  • konkurencyjne ceny
  • dostarczanie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych
  • dostarczanie objętych gwarancją zamienników oryginalnych materiałów eksploatacyjnych
  • natychmiastową dostawę na terenie Warszawy
  • bezpłatne porady i ekspertyzy techniczne
  • profesjonalne doradztwo przy doborze sprzętu
  • umowy serwisowe

Dobierzemy sprzęt,
który pasuje do Ciebie,
nie odwrotnie.

Zostaw kontakt – odezwiemy się z propozycją, która ma sens
(bez spamu, bez nadęcia).

    Administratorem danych jest Leterus. Wiecej o nich na polityka prywatności, warunki wykorzystania.

    Leterus Polska
    Elite Partner Konica Minolta

    Centrum Obsługi Klienta
    ul. Sienna 90
    00-815 Warszawa

    Wyznacz trasę