Wsparcie serwisowe

W ramach serwisu dostarczamy urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta .Prowadzimy profesjonalny serwis. Nasi wysoko wykwalifikowani technicy posiadają długoletnie doświadczenie potwierdzone certyfikatami technicznymi Konica Minolta dające gwarancje najwyższej jakości serwisu .

Więcej informacji zadzwoń:
tel. 664 132 755

Zapewniamy szybki serwis gwarancyjny i pogwarancyjny instalowanych urządzeń. Na zgłoszenie serwisowe reagujemy w ciągu od 3 h(w przypadku umów dzierżawy) do 24 h(w przypadku pozostałych zgłoszeń) .

Oferujemy umowy dzierżawy , które przerzucają na nas odpowiedzialność za prawidłowe i bezawaryjne funkcjonowanie urządzeń.

W zamian za comiesięczne opłaty wyliczone za wykonywane kopie, dokonujemy bezpłatnych przeglądów i napraw urządzeń,gwarantujemy sprzęt zastępczy , bezpłatnie dostarczamy materiały eksploatacyjne, części zamienne .

Nadzorujemy terminy wymian pakietów eksploatacyjnych oraz przeglądów. Dzięki temu nie musisz już pilnować i martwić o niezawodne działanie swoich urządzeń.
Do zadań naszej ekipy serwisowej m.in. należą:

  • usuwanie awarii w najkrótszym możliwym czasie w miejscu ich
  • użytkowania lub w siedzibie serwisu
  • zabezpieczenie magazynowe części i podzespołów oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego działania urządzenia
  • informowanie o stanie technicznym pod kątem dalszej eksploatacji
  • sprawdzenie stanu technicznego podzespołów
  • planowanie wymiany zużywających się części i materiałów
  • szkolenie umiejętności personelu obsługującego urządzenie
  • służenie radą i pomocą przy problemach powstałych w związku z użytkowaniem urządzeń
  • bezpłatne porady przy doborze i zakupie nowych urządzeń zgodnie z zapotrzebowaniem

 
Niezawodny serwis i doskonale wykwalifikowany personel techniczny posiadający wieloletnią praktykę to podstawa naszego sukcesu. Nasi klienci wiedzą, że kupując urządzenie, uzyskują jednocześnie dostęp do najlepszego serwisu i nie będą mieć żadnych problemów z jego użytkowaniem.
Co jeszcze wyróżnia nas spośród wielu firm naszej branży?
Obsługujemy całą gamę urządzeń biurowych marki Konica Minolta . Jaką korzyść może z tego mieć Twoja firma? Jeśli posiada urządzenia różnych marek, nie ma wygodniejszej formy serwisowania, niż wezwanie jednej firmy do obsługi wszystkich urządzeń. Pozwala to nie tylko uzyskać wszechstronną i profesjonalną pomoc, ale również obniżyć koszty świadczonych usług.
Jeśli chcesz zaoszczędzić, nie tracąc na jakości zadzwoń do siedziby naszej firmy.
Wszelkie pytania dotyczące działania sprzętu oraz zgłoszenia usterek prosimy kierować pod numer tel.:

Dział Obsługi Klienta :

(022) 620 06 98
(022) 620 48 58
(022) 620-15-72
fax :(022) 620-01-47
w godzinach od 8.00 do 16.00
serwis@leterus.com.pl,
biuro@leterus.com.pl,
info@leterus.com.pl

Zapewniamy:

  • czas reakcji serwisu – maksymalnie 3 godziny
  • w razie konieczności udostępnienie urządzenia zastępczego
  • dostęp do najnowszych materiałów z zakresu obsługi najwyższej jakości usługi
  • konkurencyjne ceny
  • dostarczanie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych
  • dostarczanie objętych gwarancją zamienników oryginalnych materiałów eksploatacyjnych
  • natychmiastową dostawę na terenie Warszawy
  • bezpłatne porady i ekspertyzy techniczne
  • profesjonalne doradztwo przy doborze sprzętu
  • umowy serwisowe

Nasi konsultanci

Masz więcej pytań, nie wiesz co wybrać? Zadzwoń…

Jak dojechać?

Zapraszamy do naszego Biura w Warszawie przy ulicy Siennej 90

Zobacz mapę dojazdu

Szybki kontakt!
+
Wyślij!